Bestellen en betalen
Het bestellen van producten via sikkenscenter.nl is heel eenvoudig. Het bestelproces bestaat uit een aantal simpele stappen:
- Voor professionals: inloggen. Bedrijven die klant zijn bij een Sikkens Center vestiging met een speciale inlog dienen altijd eerst in te loggen met deze speciale online inlog. Voor personen of bedrijven die niet zijn ingeschreven bij een Sikkens Center vestiging is inloggen een optionele stap. Heb je als professional niet ingelogd, dan gelden jouw persoonlijke prijsafspraken ook niet.
- Plaats producten in winkelwagen
- Controleer en bestel. Klik op de knop winkelwagen rechts bovenaan de pagina om je bestelling te zien en te controleren. Je kunt hier je bestelling nog updaten of doorklikken naar Afrekenen.
Vervolgens zijn er twee mogelijkheden: als persoon of bedrijf die geen klant is bij een Sikkens Center vestiging, is de volgende stap het Betalen en kiezen van een betaalmethode. Je gaat met het plaatsen van de bestelling akkoord met de algemene voorwaarden. Als de betaling is verwerkt, ontvang je een bevestiging per e-mail. Geregistreerde klanten bij een Sikkens Center vestiging (mits ingelogd) bestellen op rekening.
Onze online betaalmethoden bestaan uit iDEAL en creditcard.
Veelgestelde vragen:
Nee dit is niet mogelijk.
Is je bestelling al verwerkt, dan is het terughalen of wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk.
Je bestelling is gelukt zodra je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. Heb je de bestelbevestiging niet binnen 1 werkdag ontvangen, controleer dan je ‘ongewenste e-mail’-inbox. Vind je hier ook geen bevestigingsmail log dan in op je account. Ga naar ‘mijn bestellingen’, als hier geen bevestiging van je bestelling staat dan is er helaas iets fout gegaan. We vragen je om opnieuw een bestelling te plaatsen.
Heb je nog andere vragen over je bestelling, dan helpt onze klantenservice je graag! Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om je ordernummer bij de hand te houden als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in je bevestigingsmail.
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij adviseren je graag een vergelijkbaar product.