Snelle levering

Bestellen

Het bestellen van producten via sikkenscenter.nl is heel eenvoudig. Het bestelproces bestaat uit een aantal simpele stappen:

1.    Inloggen

Bedrijven die klant zijn bij een Sikkens Center vestiging (zie Klant worden en zie Inloggen) met een speciale inlog dienen altijd eerst in te loggen met deze speciale online inlog.

Particulieren of bedrijven zonder speciale inlog kunnen inloggen met de op deze website door hunzelf aangemaakte account of starten met bestellen zonder (eerst) in te loggen. Het voordeel van een account is dat je al je bestellingen en facturen op één plek kunt beheren en inzien.

2.    Plaats producten in winkelwagen

Ga naar je gewenste artikel(en):

-          Selecteer de verpakkingsgrootte 
-          Selecteer de kleur, de maat of het aantal
-          Klik op winkelwagen om het product toe te voegen
-          Winkel naar wens verder om meer producten toe te voegen

3.    Controleer en bestel

Klik op de knop winkelwagen rechts bovenaan de pagina om je bestelling te zien en te controleren. Je kunt hier je bestelling nog updaten of doorklikken naar Afrekenen. 

Ben je nog niet ingelogd als particulier of bedrijf zonder speciale inlog (zie Klant worden en zie Inloggen), dan kun je hier:

-          alsnog inloggen met je bestaande account (klik op “inloggen” rechtsboven)
-          een nieuw account aanmaken, of 
-          bestellen zonder een account aan te maken

Controleer je gegevens goed en pas deze eventueel aan. Zorg ervoor dat alle gegevens met een * ingevuld staan, deze zijn noodzakelijk om je bestelling te kunnen versturen.

Bedrijven die klant zijn bij een Sikkens Center vestiging (zie Klant worden en zie Inloggen) met een speciale inlog dienen altijd eerst in te loggen met deze speciale online inlog. Daarna kun je gaan beginnen met bestellen. Ben je vergeten in te loggen met je speciale account? Log dan in en bestel je producten opnieuw. Helaas is dit niet anders mogelijk, omdat je met je speciale account bestelt tegen je eigen afgesproken prijzen.  

4.    Betalen

Als laatste kies je een betaalmethode. Klik op de betaalmethode (iDeal of credit card) die het beste bij je past. Je gaat met het plaatsen van de bestelling akkoord met de algemene voorwaarden. Klik op “Plaats bestelling” om de bestelling af te ronden. Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de betaalomgeving van de gekozen betaalmethode. Volg de betaalinstructies op het scherm. Als de betaling is verwerkt, ontvang je een bevestiging per mail. Controleer ook je ‘ongewenste e-mailbox’.

Bedrijven die klant zijn bij een Sikkens Center vestiging en bestellen via hun speciale online inlog (zie Klant worden en zie Inloggen) bestellen op rekening. 


Veelgestelde vragen:

 

Nee dit is niet mogelijk.
Is je bestelling al verwerkt, dan is het terughalen of wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk.
Je bestelling is gelukt zodra je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. Heb je de bestelbevestiging niet binnen 1 werkdag ontvangen, controleer dan je ‘ongewenste e-mail’-inbox. Vind je hier ook geen bevestigingsmail log dan in op je account. Ga naar ‘mijn bestellingen’, als hier geen bevestiging van je bestelling staat dan is er helaas iets fout gegaan. We vragen je om opnieuw een bestelling te plaatsen.
Heb je nog andere vragen over je bestelling, dan helpt onze klantenservice je graag! Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om je ordernummer bij de hand te houden als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in je bevestigingsmail.
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij adviseren je graag een vergelijkbaar product.